Tag archieven: Triumph

Puzzelrit met panne

Op zaterdag 23 september was een puzzelrit georganiseerd door Kees, Pietro en Roel. Inge en ik waren vast van plan te komen op twee motoren, voor het eerst. Het mocht echter weer niet zo zijn. Al twee weken had ik op Inges motor (G3L 1949) op en neer gereden tussen Utrecht en Breda zonder noemenswaardige problemen. Dit was in afwachting van de voltooiing van mijn eigen motor, Maar op woensdag vóór de puzzelrit gaf de motor ter hoogte van Lexmond een tik en sloeg af.

Bij de Triumph Bonneville van broer Marnix mocht ik achterop.

Lees verder Puzzelrit met panne