Voor verhalenschrijf- en vertelwerkgroep ‘Le raconteur’ schreef ik onderstaand verhaal. Natuurlijk was ik weer veel te laat en ontbrak me de tijd om een geheel nieuw verhaal te bedenken. Met dit thema sowieso een lastige opdracht voor mij. Daarom tikte ik in het zoekvenster van dit weblog het woord ‘boer’. En kwam ik terecht in een verhaal dat ik schreef in 2009. Ik actualiseerde en bewerkte het en ziehier:
“Ingang om de hoek”. We moesten door de dubbele schuurdeur. Even priegelen met het mechaniek. We betraden een ontvangstruimte. Daar snorde een kacheltje en een ouderwetse pick-up draaide stichtelijke muziek. Er was niemand te bekennen. Veel boeken waren er niet te zien, eigenlijk.







